TröttTröttTrött.

Liten uppdatering kanske! :)

Två VUL är gjorda, vi har fått en bild på vårat mirakel och allt ser jätte bra ut. Det lilla hjärtat slår för fullt, och jag känner mig verkligen... gravid ^^ På både rba och dåliga sätt. En underbar känsla, det växer ett liv i min mage. Det jobbiga är att jag kräks så fruktansvärt mycket. Jag känner mig orkeslös, gnällig, trött, och vill bara sova hela tiden. Varit hemma en vecka från jobbet nu pga av illamåendet. Fick tabbleter, men de var åt helvete. Det är bara att stå ut. För i slutänden kommer det vara värt hela världen!

Valpar väntas även av stina den här veckan. 7 stycken har man sett på röntken :) Sjukt spännande. Hoppas verkligen jag klarar av att hålla mig vaken iaf en liten stund när de kommer :)

Idag ska vi på föräldrainfo på försäkringskassan. Skojskoj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback