Lyckad kväll!

Då var kräftskivan över.

Blev rätt stressigt igår. Skulle duscha också innan kräftskivan,
och Milton satt också i badrummet (går ju inte att låta honom
gå lös på inredningen under tiden i vardagsrummet)
Men han lyckas ändå göra massa bus under tiden framför mina ögon.
Han gav sig på toan, och sedan satt han och bada i vattnet
som kom ut från duschen, la sig i vattenmassan med alla kläder på,
sen kräkas lite i det.. och sedan smörja ut de över hela golvet.
Mysig son man har! På alla sätt och vis..

Sen en timme innan det skulle dra igång kom jag på att..
det saknades något. Kräftorna hade man, och bröd.
Tänkte att jag skulle fixa någon salladeller något till också.
Men precis då kom grannen och ringde på o sa att han
fixat paj, efterätt och sallad. Så de var toppen!

Klockan sex körde de igång i partytältet, och man bjöds på en välkomms
drink innan man slog sig till bords. Sen hade vi bara..
en skittrevlig kväll verkligen. Tyckte de var hur bra som helst.
Lärde verkligen känna alla grannar på ett helt annat sätt
i en avslapnad och härlig miljö. :)

Idag blir de en innedag, de är ju världens oväder ute! Hagel!? Wtf...
Milton sover och jag ser på "världens adoptioner på tv".
Lite senare ska Linnea och Joel titta förbi,
då blir de lite bak och sedan film :) Treeeevligt!

Nu; ringa mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback