Slutspurt & Rosa bandet.

Sjukt trött på att vara gravid är jag nu..
Men nu är jag trots allt inne i slutspurten,
och snart får jag hålla dig i mina armar! <3

Hoppas alla där ute också kommer ihåg att stötta rosa bandet!
Min mamma fick beskedet elakartad bröstcancer i september.
Nu är hon nyoperead och påbörjar strax behandlingen med cellgifter.
Forskningen har kommit fruktansvärt långt, och läkarna är verkligen skickliga.
Men vi behöver kunna rädda FLERA människor där ute!

Vem vet, nästa gång kanske de är någon i din närhet,
din mamma, din syster, din farmor, din mormor, din bästa vän eller en nära anhörig.
Då får man helt plötsligt ett helt annat perspektiv på saker och ting.

Hope & love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback