Allt de där som inte blir av..

Kuk, allt jag skrev försvann.

Det regnar ute, hur pepp blir man på det?
Skulle vara skönt att gå en promenad såhär på morgonen..
Men att gå ut i de här vädret gör fasen varken mig eller Milton lyckliga.

Skulle behöva åka in till stan och fixa med linserna idag,
är ju halvblind på ena ögat typ, så en ny styrka vore bra.
Sen skulle jag vilja åka till IKEA och handla in möbler,
så att man någon gång kan komma ordning ORDENTLIGT.
Framförallt vardagsrummet behöver.. något.
Men jag har ingen aning om vad eller hur jag ska få till det.
Sen tillåter väl inte ritkigt ekonomin det den här månaden.

Gah, Milton är skit grinig här.
Han verkar inte heller ha någon vidare dag tyvärr.
Så trist när INGENTING är bra..
Man blir så jäkla frustrerad när man försöker med allt,
men ingenting är bra iallafall.
Kanske är så att han också börjar bli sjuk..
Då är de iofs okej att vara grinig, för jag är likadan..

Blöh, blir så rastlöööööööööööööööööös.
Ge mig något att göra, Ge mig någon att umgås med.'
Ge mig lust, ork och vilja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback