Valpning & Utebio?

Idag har Milton o Jag varit på Mammagruppen inne i stan.
Den är varje fredag, och vi är ett bra gäng i samma ålder :)
Lillkillen var skittrött när vi åkte hem runt 12.15,
då hade ju ha ändå varit uppe och härjat i flera timmar.
Men de är som vanligt med honom.. han somnar i bilen,
sen när vi kommer hem kommer han på att han är piggast i världen
och ska inte under några omständigheter sova.
Så de var bara för mig att busa med honom några timmar till innan han decka vid 15.

Häromdagen fick Peggy valpar, ÅTTA stycken. Väldigt oväntat att de var så många.
Blev 6 stycken hanar, och två tikar. Kanske inte den bästa blandningen dock,
eftersom hanar är mycket mer svårsålda.
Hade de varit någon annan kennel som fått dom, hade de flesta valt att "plocka bort"
några utav hanarna, och de tycker jag är så sjukt.
Hur kan man ta BORT.. MÖRDA friska valpar?
Nej, sånt därnt sysslar inte vi med. Jag är övertagad om att vi kommer finna fina hem,
åt alla åtta stycken.

Annars då? Händer ikväll?
Linnea skvallrade om att de är utebio i ÅBY ikväll. haha.
Kanske borde ta och ge den en chans när de ändå HÄNDER något här ;)
De visa filmen "farsan" och den tror jag är riktigt bra faktiskt.
Frågan är mer om våra barn kommer tycka de är lika intressant......
Får ta och trötta ut Milton så han sover sig igenom filmen sen eller nåt =P

Sugen på godis är jag också, typ choklad. Eller nåt salt. eller... naturgodis. ´
De tycker jag att jag är värd. Tråkigt utbud här i kondum i Åby bara, alltid samma shit.
Måste se till att jag lagar någon mat idag med.. frågan är vad.
Har så dålig fantasi, ändå storhandlade man igår liksom.
Vore skönt att ha en KOCK, som gör sån där as god mat som de gör på tvn :D
Typ pilgrims musslor eller något annat dyrt (:

Ska ta och försöka planera ihop något innan Milton vaknar strax.
Han gör så mycker dumheter nu för tiden,
så när han är vaken hinner man inte göra någonting annat än att säga till honom ^^
Sötnöt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback