Tjejkväll

I lördags var jag på tjejkväll, de var enormt skönt att komma hemifrån lite och faktiskt ha lite egentid. De är en viss lyxkänsla att bara gå på toaletten SJÄLV utan att någon klänger över knäna :) Hur som helst, det var en heldag tillsammans med flera härliga tjejer. De kom en tjej och visade upp Mary kays kollektion, jag beställde mig ett nytt läppstift som har en underbar mörkröd färg. Sedan var det massa tävlingar och jag vann faktiskt lite grejer, bland annat tvättmedel, fläckborttagningsspray, en liten mjukis kanin till dottern och lite annat smått och gått. Senare åt vi en underbart god smörgåstårta, och på kvällen kom Maywor från intima och visade sina produkter. Mycket skratt blev det :) Men hon är så naturlig och öppen så de blir verkligen intressant och lättsamt. Vid hemgång fick vi två goodiebags fulla med bra att ha saker. =)
 
Nu på kvälls kvisten har jag varit inne på www.tidningskungen.se och kollat runt. De har en väldigt bra sida, där de är lätt att hitta vad man söker efter. Gillar även deras breda utbud, finns verkligen något där för alla. I julas köpte jag faktiskt två olika prenumerationer till min farmor och farfar, som alltid annars är rätt svåra att hitta något till. De blev en väldigt uppskattad present. Farmor fick sig korsords tidningen "Allers" och farfar "knasen" tidningen, som han aldrig annars skulle få tillåtelse att köpa för farmor, haha :) Jag är sugen på att beställa någon mamma tidning igen, eller kanske bamse tidningen till grabbarna. Vi får se vad de blir! :)
 
Nu ska jag fortsätta med bröllops planeringen... 10 dagar kvar tills vi gifter oss, jisses! :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback