Fast jobb.

Inte skrivit på ett bra tag? Känns inte som jag har någon vidare ork heller. Eller, jag har INGEN ork.Dagarna rullar på, jag är snart halvvägs i graviditeten. Jag har hitills gått ner fyra kilo, och kräks fortfarande varje dag. Förra veckan hade jag halsfluss, denna vecka har jag åkt på inflammation i hörselgången - så alltid är det något.

Liten mår hur som helst bra i magen. Tar redan musten ur mig, men h*n är värd varje motgång. Bor ju hemma just nu över sommaren, men den 1 augusti blire flytt till en riiiiiiiiktigt fräsh större lya i city. Fick reda på att jag får fast jobb nu med, så nu kan jag slippa oroa mig över det. Känns.. sjukt bra faktiskt. Allting löser sig! Detta hade man inte kunnat tro för ett år sen! ;)

Ikväll blire hur lungt som helst. Jag är helt slut i kroppen, så soffan känns helt rätt.
Tar och slänger in två bilder när jag ändå är igång, en bild på vårat mirakel,
och en bild från Magnus studentbal som vi var på i Måndags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback