Kräftskiva ikväll!

.. och jäklar vad kul de ska bli! :)
Är en granne som dragit ihop de här. Så nu får alla vi i området verkligen
chans att lära känna varandra ordentligt.  Tycker vi har väldigt bra grann sämja här.
Alla pratar med alla, och framför allt är alla väldigt jordnära och enkla människor.
Nästan alla har småbarn också, så kan tänka mig om några år, jäklar vilken fart
det kommer vara här med alla dessa ungar som springer omkring, hiih.

Hur som, kräftskivan startar klockan 18.00.
Grannarna har satt upp partytältet, kräftorna är på tining och humöret på topp!
Länge sen man gjorde något känner jag, så de här ska bli jättekul.
Kanske lämnar upp Milton nån timme eller två hos mamma och pappa sen,
så man kan få käka i lugn och ro framförallt. Milton kan lätt bli rastlös
om man bara får sitta där. Men självklart kommer han också få delta,
Kan tänka mig att de hör kommer bli en låååång kväll/natt :)

Milton somnade nyss, så nu har jag lite "egen tid"
Tänkte se "Livet på BB som börjar om 5 minuter,
missade ju det i onsdags när peggy fick sina valpar.

Fint väder idag med! - Greeeeeeeeeeeeeeeeeeejt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback