Det är inte så långt hem?

Gårdagen blev väl inte riktigt som planerad, men så verkar de vara varje gång man faktiskt planerar något.. Hade iallafall konferans med jobbet först . Efter sjussade jag hem en jobbarkompis, samtidigt som Benjamin följa med mig hem. Vi drack cola (såklart!) och degade lite här innan vi gick ner på stan. Där blev det en wok, och efter det skulle vi se " Mammut" på bio. Så vi bänkrade upp oss i den lyxigaste salongen med stor popcorn, stor snax och två stora cola! På detta la vi även till en popcornkrydda, ska det vara, så ska det vara? :) Filmen var iallafall bra, me like.

Efter bion åkte Benjamin hem, och jag gick och solade. Skönt, och för en gång skull så blev jag faktiskt inte ens lite bränd.. O_o. Svaga solarium kanske? :) Idag då... var på stan en sväng ikväll, köpte en topp som verkligen INTE är lik mig. Men, den var fin, så jag provar!

Imorrn blire att gå till farbror doktor klockan 09, sen att jobba 13-21. Woho. En anan grej som är jobbigt är att jag glömt min mobil laddare i Åby, och jag skulle verkligen behöva den. fan. Kanske blir att dra dit sen......... Dumt dock att sova i Åby, när jag ska vara på sjukan i stan klockan nio liksom. Smaaaaaaaaaart. Men vad gör man? - Prioriterar! =P

Magnus, its time to come home..  Så jevla roligt kan de ju faktiskt inte vara att åka skidor! :D

Postat av: Tette den 2009-01-30 @ 10:33:40

Svar: Sorry, men som du kanske minns så "fick" jag inte din adress förens jag KOM HEM och skickade mail till alla för att fråga om adresser, du får ett nästa resa, nu har jag ju adressen iaf ^^ Visste inte att du hade en blogg, kul ska in och kommentera och kolla här oftare ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback