Ord i natten

Klockan är tjugo över tolv, och jag borde sova egentligen. Men de känns så sjukt jobbigt att gå och lägga sig ensam på något sätt. Jag åkte ut till Åby förut iaf, de var på tok för tomt i lägenheten. Så nu har mamma och pappa sett till att jag fått massa mat i magen, brabra! :D Myst med vovvarna med, de är så jevla underbara! Tiotusentonkärlek på dem! :)

Jag har varit på depphumör hela dagen förövrigt... (Riktar dock ett Tack till benjamin för att du faktiskt bryr dig!) Ett vanligt sms kan förgylla en dålig dag :) Haft massa ångest ikväll, sådär att det verkligen krypit i hela mig. Har nu suttit och pratat med Sarah, och de känns alltid mycket bättre efteråt. På något sätt får hon mig alltid på bättre tankar. Ikväll har vi suttit och pratat om bebisar. Vad vi vill att vår första bebis ska heta, barnvagnar, osv. Helt mys!


Kolla liksom, kärlek vid första ögonkastet! :D <3


Jobb imorrn då, börjar 13:00 - 21:00. Blir en tung vecka.. Men den ska genomföras varesig jag har lust eller inte =P. Löning på tisdag med, MYCKET behövligt! :D  Hihi, aja, ska återgå till att kolla lite "lost" nu, de nya avsnitten har ju trots allt kommut ut - grejt!

Postat av: Sarah den 2009-01-26 @ 01:25:32

hjärtaaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback