Shopping & Tennis!

Långdag, varit en dag full med shopping tillsammans med Benjamin! Nu är jag ett par jeans, massa prdukter från lush, kylskåsmagneter, smink,  å typ 15 skivor rikare! =P 
Tack dude för en mycket trevlig dag! :D

Spelade tennis förut som vanligt, gick bra, och jag blev "drottning" den här gången med ;) För er som inte förstår vad jag menar så vann jag över de andra i gruppen när vi spelade lite skoj match :) hihi. Efter träningen kommer min tränare fram och frågade vad jag ville med tennisen, och att jag hade stor potensial att bli en riktigt riktigt duktig tennis spelare, skitkul att höra - verkligen! :) Vi pratade lite rack med, jag behöver uppdatera mig lite där. Mitt rack är kanske 7-8 år gammalt, så de håller inte alls måttet längre. Och ska jag försöka satsa fungerar de verkligen inte med de jag har nu.. Så nästa tisdag ska tränaren hjälpa mig att kolla ut en rack som passar mitt sätt att spela på, eftersom de är så invinduellt. Är sugen på ett rack som heter "Prince o3 hybrid speedsport pink", hittade det när jag sökte runt på nätet.. Älskade designen på racket.. men jag får nog tänka lite bredare där ;) Handlar ju trots allt inte om utseendet på racket. haha :) Har ju ingen aning om hur de är att spela med det. Sen tror jag att jag fortfarande vill ha ett "Wilson" rack, hellre än ett prince tex.. Har ju trivts bra med mitt wilson..!

Här har ni iaf en bild på de racket som jag tyckte om! ;) Detta finns dock inte att få tag på i sverige, utan måste beställas utomlans isf... Finns även med rosa strängar, hihi ^^ Enjoy!



Ikväll är jag ute i Åby, sover här inatt. Mamma har färgat håret på mig. Möte imorgon klockan 13! Efter det blir det en fika med Taisto, sen en solning, ska försöka hinna med gymmet, sen kommer heidi på kvällen. Nehepp, 01.54, sovtajm maybe. Tiden bara springer iväg!

Postat av: Sarah den 2009-01-28 @ 17:03:19

Vad trevligt att Heidi kommer på besök :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback